موتورسیکلت CG125 برای اولین بار در سال ۱۹۷۶ معرفی شد و موتور آن در طول سالها بهبودات مختلفی را تجربه کرد. از جعبهدنده چهار سرعته به جعبهدنده پنج سرعته و سیستم برق ۶ ولت به سیستم ۱۲ ولت ارتقا یافت. هوندا سیستم پاشش سوخت برقی یا انژکتوری را به CG125 اضافه کرد و در نهایت، استارت برقی به این مدل اضافه شد. با این حال بلوکه سیلندر و کلیات پیشرانه در طول دوره تولید آن، تقریبا بدون تغییر با نمونه اولیه تولید شد. CG125 هرگز از یک پیشرانه قدرتی و سرعتی بهره نمی برد بلکه هدف دوام بالا بود، پیشرانه CG125 حدود ۱۱ اسب بخار قدرت و ۷ نیوتن متر گشتاور تولید میکرد ، که برای حمل و نقل و کار با موتور سیکلت بسیار عالی بود. CG125 همچنین در اروپا، که قوانین یادگیری رانندگی با موتورسیکلتهای کوچک را محدود میکند، استفادههای فراوانی داشت.